FAQ
Pentru că imaginea vinde, fotografia de interior profesionistă este vitală pentru toți cei care activează în piață: agenții imobiliare, brokeri independenți, investitori airbnb, proprietari, arhitecți, designeri de interior, producători de mobilier, proprietari de spații comerciale sau pentru birouri șamd. Iată doar câteva dintre avantajele pe care le oferă acestora serviciile de fotografie de interior profesionistă, avantaje descoperite de studiile realizate în domeniu, dar și din experiența clienților noștri!
Anunțurile imobiliare cu fotografii profesioniste se vând cu 50% mai repede ca celelalte. (PR Newswire)
Anunțurile imobiliare cu fotografii profesioniste primesc cu 118% mai multe vizionări online decât celelalte. (Imoto Photo)
Cumpărătorii petrec 60% din timpul în care caută o proprietate privind fotografiile și doar 20% citind descrierea și 20% citind despre agent/agenție. (The Wall Street Journal)
Locuințele cu fotografii profesioniste primesc cu 47% mai mult la prețul/mp. (cbsnews.com)
83% dintre cumpărători susțin că fotografiile sunt foarte importante (investordetails.wordpress.com)
Ai doar 2 (două) secunde să atragi atenția cumpărătorului cu un anunț fără fotografii și 20 de secunde cu unul cu fotografii. (marketleader.com)
Locuințele cu fotografii profesioniste pot fi vândute chiar și cu 16.000 de euro mai mult decât cele similare fără fotografii profesioniste. (marketleader.com)
Fotografiile profesioniste ajută ca propritățile se fie vândute cu 39% mai aproape de prețul inițial. (Imoto Photo)
Anunțurile cu proprietăți cu prețuri cuprinse între 400.000 și 500.000 de dolari se vând cu 18% mai bine în primele șase luni dacă au fotografii profesioniste. (Redfin)
Pentru că imaginea vinde, fotografia imobiliară profesionistă este vitală
Piața imobiliară este, așa cum știm toți, caracterizată de o concurență acerbă. Se dau „lupte grele” între brokeri/agenții pentru proprietăți și clienți. Unii se ocupă de o singură zonă din oraș, iar alții nu. Unii activează pe piața de lux, iar alții pe cea medie. Unii sunt brokeri owneri, alții fac parte din agenții. Unii fac reprezentare, alții nu. Dar toți trebuie să facă față concurenței. O parte a înțeles că fotografia imobiliară profesionistă are un rol decisiv în această luptă. Ca să nu mai vorbim despre video. Cum ajută ele? Ne spun chiar clienții noștri:
potențialii clienți primesc informația completă din fotografii și vizitează proprietatea dacă vor să se asigure că este chiar așa cum au văzut-o în imagini
„De când faceți fotografii pentru proprietățile pe care le tranzacționăm, au crescut mult vizualizările pe website și au scăzut mult cele la proprietăți.”
se face economie substanțială de bani, timp și nervi din partea brokerului
„Mergem cu doar câțiva clienți, iar unul dintre ei cumpără sau închiriază. Se întâmplă chiar și cu primul. Am scăpat de turiști imobiliari.”
se schimbă în bine comportamentul clienților față de broker/agenție deoarece îl/o așează, fără să-și dea seama, în rândul celor care oferă servicii de bună calitate doar pentru că fotografiile arată foarte bine
„De când folosim fotograf profesionist pentru proprietățile pe care le tranzacționăm, clienții ne privesc altfel și se poartă mai frumos.”
vânzătorul înțelege eforturile pe care le face brokerul/agenția pentru a-i vinde proprietatea și realizează serviciile pe care le primește în schimbul comisionului
„Nu mai avem probleme cu clienții atunci când trebuie să încasăm comisionul pentru că au văzut ce am făcut pentru proprietate, chiar și fotografii sau video profesioniste.”
este o investiție pe termen lung în imaginea brandului. Să ai pe website numai fotografii realizate de profesioniști ridică nivelul de calitate la care este perceput de piață
„De câțiva ani folosim fotograf profesionist pentru proprietăți și deja se vede efectul. Avem o imagine mai bună în piață. Și clienții și concurența ne privesc altfel. Iar în ultima vreme facem și video proprietăților deosebite. Ne ajută mult la tranzacționare, dar și la imaginea brandului.”
Studiile din domeniu arată avantajele
Pe site-urile de anunțuri imobiliare sunt promovate sute de mii de proprietăți și toți vor să vândă repede și la un preț cât mai apropiat de cel listat. Cum poate să aleagă mai ușor cumpărătorul din atât de multe oferte? De ce este el atras și cum îl poți direcționa către a ta? Primul lucru la care se uită sunt fotografiile, iar cele mai multe anunțuri au poze slabe calitativ realizate cu telefonul. Așa că este foarte simplu să-l ajuți să o aleagă pe a ta folosind serviciile unui fotograf imobiliar profesionist. Studiile demonstrează că aceasta este cea mai bună, mai rapidă și mai ieftină cale de urmat.
Anunțurile imobiliare cu fotografii profesioniste se vând cu 50% mai repede ca celelalte. (PR Newswire)
Anunțurile imobiliare cu fotografii profesioniste primesc cu 118% mai multe vizionări online decât celelalte. (Imoto Photo)
Cumpărătorii petrec 60% din timpul în care caută o proprietate privind fotografiile și doar 20% citind descrierea și 20% citind despre agent/agenție. (The Wall Street Journal)
Locuințele cu fotografii profesioniste primesc cu 47% mai mult la prețul/mp. (cbsnews.com)
83% dintre cumpărători susțin că fotografiile sunt foarte importante. (investordetails.wordpress.com)
Ai doar 2 (două) secunde să atragi atenția cumpărătorului cu un anunț fără fotografii și 20 de secunde cu unul cu fotografii. (marketleader.com)
Locuințele cu fotografii profesioniste pot fi vândute chiar și cu 16.000 de euro mai mult decât cele similare fără fotografii profesioniste. (marketleader.com)
Fotografiile profesioniste ajută ca propritățile se fie vândute cu 39% mai aproape de prețul inițial. (Imoto Photo)
Anunțurile cu proprietăți cu prețuri cuprinse între 400.000 și 500.000 de dolari se vând cu 18% mai bine în primele șase luni dacă au fotografii profesioniste. (Redfin)
Investitorii din piața de închiriere pe termen scurt (numită formal AIRBNB) din România știu că în ultimii ani concurența a devenit tot mai mare în domeniu. Iar prețurile au tot scăzut din acest motiv. Piața se dezvoltă rapid. Pentru a se diferenția, tot mai mulți dintre ei apelează la serviciile unui designer de interior pentru amenajarea spațiului. Unii au înțeles chiar și că trebuie să le dea o tentă locală proprietăților pentru a fi pe placul clienților. Toate acestea înseamnă investiții importante care trebuie recuperate în cel mai scurt timp. Cum? Prin ocuparea proprietății cât mai mult timp. Dar cum faci asta cu o concurență așa de mare?
Din fericire există o soluție rapidă, ieftină și care și-a dovedit eficiența și în România. Asta au demonstrat toate studiile realizate de website-urile de specialitate. Iar cifrele acestor studii sunt edificatoare:
Câștiguri cu 40% mai mari pentru gazdele airbnb care folosesc fotografii imobiliare profesioniste față de celelalte gazde.
Cu 24% mai multe rezervări pentru că fotografiile constituie unul dintre cele mai importante motive pentru care clienții aleg să facă rezervări.
Prețuri cu 26% mai mari/noapte – multe dintre gazde au reușit să mărească prețul după ce au înlocuit fotografiile făcute de ei cu unele realizate de un profesionist.
*sursa: airbnb.com
Dacă ținem cont de faptul că aceste valori sunt unele medii, ceea ce înseamnă că unele gazdele au obținut valori mai mari, înțelegem cu adevărat cât de importante sunt fotografiile profesioniste pentru piața AIRBNB și ce beneficii aduc. Noi vă putem ajuta în acest sens pentru că de peste 15 ani realizăm fotografie imobiliară profesionistă pentru clienți din toată România.
Pe site-urile de anunțuri imobiliare sunt promovate sute de mii de proprietăți și toți vor să vândă repede și la un preț cât mai apropiat de cel listat. Cum poate să aleagă mai ușor cumpărătorul din atât de multe oferte? De ce este el atras și cum îl poți direcționa către a ta? Primul lucru la care se uită sunt fotografiile, iar cele mai multe anunțuri au poze slabe calitativ realizate cu telefonul. Așa că este foarte simplu să-l ajuți să o aleagă pe a ta folosind serviciile unui fotograf imobiliar profesionist. Studiile demonstrează că aceasta este cea mai bună, mai rapidă și mai ieftină cale de urmat.
Toate studiile realizate pe tema utilizării fotografiilor profesioniste la promovarea online a unei proprietăți imobiliare au arătat cât de mult ajută acestea și că reprezintă o investiție infimă în comparație cu avantajele pe care le aduc. De exemplu, într-un studiu în care au fost comparate rezultatele a 350 de anunțuri imobiliare cu fotografii profesioniste cu 350 de anunțuri similare fără fotografii profesioniste a fost constatat faptul că primele se vând cu 50% mai repede ca celelalte și cu un preț cu 39% mai aproape de cel inițial. În plus, anunțurile imobiliare cu fotografii profesioniste au cu 118% mai multe vizualizări online decât celelalte.
Tot studiile au demonstrat că aveți doar 20 de secunde să faceți ca potențialii clienți să se îndrăgostească de proprietatea pe care o promovați. Cercetătorii au folosit un software de urmărire a mișcării ochilor și au aflat că 95% dintre cei care văd anunțuri imobiliare privesc prima fotografie 20 de secunde. Studiul a arătat că atunci când caută anunțuri imobiliare online, potențialii cumpărători petrec aproximativ 60% din timp privind fotografiile, 20% citind descrierea proprietății și 20% citind despre agentul imobiliar care le promovează.
Anunțurile imobiliare cu fotografii profesioniste se vând cu 50% mai repede ca celelalte. (PR Newswire)
Anunțurile imobiliare cu fotografii profesioniste primesc cu 118% mai multe vizionări online decât celelalte. (Imoto Photo)
Cumpărătorii petrec 60% din timpul în care caută o proprietate privind fotografiile și doar 20% citind descrierea și 20% citind despre agent/agenție. (The Wall Street Journal)
Locuințele cu fotografii profesioniste primesc cu 47% mai mult la prețul/mp. (cbsnews.com)
83% dintre cumpărători susțin că fotografiile sunt foarte importante. (investordetails.wordpress.com)
Ai doar 2 (două) secunde să atragi atenția cumpărătorului cu un anunț fără fotografii și 20 de secunde cu unul cu fotografii. (marketleader.com)
Locuințele cu fotografii profesioniste pot fi vândute chiar și cu 16.000 de euro mai mult decât cele similare fără fotografii profesioniste. (marketleader.com)
Fotografiile profesioniste ajută ca propritățile se fie vândute cu 39% mai aproape de prețul inițial. (Imoto Photo)
Anunțurile cu proprietăți cu prețuri cuprinse între 400.000 și 500.000 de dolari se vând cu 18% mai bine în primele șase luni dacă au fotografii profesioniste. (Redfin)